Widok z Wawelu.

Widok z Wawelu.

środa, 2 stycznia 2013

Oceniając poczynania wielu.

761




Oceniając poczynania wielu .



Oceniając poczynania

powiem może dość okrutnie

dobrze wtedy w społeczności

jak się zniszczy wszystkie trutnie



Podpatrując życie w ulu

i skupiska mrówek w świecie

lepszych rządów nie potrzeba

od nich samych się dowiecie.



Kiedy truteń jest potrzebny

by zapłodnić młode żony

dotąd tylko jest karmiony

dokąd czyn ten nie spełniony.



A że słaby bo nie fruwał

to nie musi długo szukać

lecz gdy chce do roju wrócić

drzwi zamknięte, choćby pukać.



Pada z głodu lub braku wody

czy też mówiąc z wycieńczenia

trutni po tym się nie karmi

drzwi zamknięte – do widzenia.



U nas zdatny czy nie zdatny

my karmimy go przywilejami

lecz co wart dla społeczności

a oni tak żyją nawet latami.



2013-01-02 Polityka-Rymki

           Włodzimierz Wojakowski

3 komentarze:

  1. Nie myśl Włodku tak okrutnie
    to istoty są te trutnie
    wypasione te owady
    muszą w końcu zejść na dziady
    Ale z tymi owadami
    jest podobnie jak z królami
    gdy już władzę wielką mają
    to korony im spadają
    Ja mam na to jedną radę
    dobrze nie być tym owadem
    ani królem też w koronie
    co to władzę ma na tronie...
    W aprobacie kiwam główką
    ja tam wolę być już mrówką!

    Wszystkiego Najlepszego Wołodia! Uściski i buźka. :*)



    OdpowiedzUsuń
  2. Wlodku, przepraszam ze nie na temat, jak wstawiles na belce pod nagłowkiem na onetowskim blogu linka MOJ NOWY BLOG? jakiego widzetu uzyleś? Dziękuje za info

    OdpowiedzUsuń
  3. Serwus Elizo. Wchodzisz na kokpit i w wyglądzie klikasz Menu.
    Z prawej strony w nazwie menu wpisujesz Mój grugi blog<<<<kliknij.
    Niżej Mój nowy blog-własny
    Adres URL- czyli http:// Twoje
    Etykieta nawigacji:
    Mój nowy blog i na końcu Zapisz menu

    A już na samym końcu przyjmij buziaka Włodek Wojak

    OdpowiedzUsuń