Widok z Wawelu.

Widok z Wawelu.

poniedziałek, 25 marca 2013

Dziwne spojrzenie


828



Dziwne spojrzenie.



Dlaczego nasze blogi

tak strasznie zdziadziały

jak by żadnej ikry

już w sobie nie miały ?



Jeden bardzo chory

drugi obrażony

dlaczego na blogu

także jest skłócony.



Widać że nie tylko

tak jest w polityce

Polak Polakowi

strzela w potylicę.



Lenistwo wyziera

nawet w Internecie

kto dziś komentuje

chyba sami wiecie.



Komentarz to podstawa

też wymiana myśli

a dziś przeczytali

zanim jeszcze przyszli.



Wszędzie są blokady

blog jest jak więzienie

dlaczego na drugich

tak dziwne spojrzenie ?



2013-03-25 Polityka-Rymki

Włodzimierz Wojakowski

2 komentarze:

  1. Brawo Włodku:-))) Dobre!!! Ja już odblokowałem;-) i pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Serwus sąsiadom.
    Zorientowałem się dopiero po wysłaniu mojego wiersza, że u Was nie ma blokady, ale napisałem o blokadzie, bo nie dotyczyło to tylko Was. Jeżeli mamy ochotę pisać, to nie tylko sobie a muzom,
    bo mijało by się z celem naszego pisania. Nastąpił gwałtowny
    spadek komentarzy, a to początek końca. Ja ich nie miałem dużo, ale to jakieś wyobcowanie, którego dawniej nie było. Jeżeli chce się innym pokazywać błędy, trzeba być samemu w porządku. Włodek

    OdpowiedzUsuń