Widok z Wawelu.

Widok z Wawelu.

niedziela, 10 lutego 2013

Wiara ?

794


Wiara w pieniądze.



Jeśli spytasz się o wiarę

nawet w ulu pszczoły brzęczą

od zarania jej powstania

księża wszystkich wiarą męczą.



Gdy zaczynasz swoje życie

już ci nauki swe wpajają

tak namieszać w młodej głowie

gdy na niczym się nie znają.



A że wiara też nie młoda

no bo latka swoje ma

z czasem się udoskonaliła

że na sukces system zna.



Trzeba tylko wpajać nauki

od najmłodszych życia lat

potem wiara nawet w cuda

ma się z wiarą za pan brat.



Potem ty już jak pracujesz

a w kieszeni trzymasz grosz

to za wszystkie ich posługi

podstawiają pod nos kosz.



Płacić będziesz aż do śmierci

a po śmierci znowu ktoś

więc dla kogo jest ta wiara

pytał mnie zbłąkany gość?



2013-02-10 Polityka-Rymki

Włodzimierz Wojakowski

2 komentarze:

  1. Pieniądze są tylko uproszczonym symbolem prawdziwej władzy Włodku, ale Ty FARAON powinieneś o tym wiedzieć :))))))))))))))))

    buziolki przesyłam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serwus Elizo.
      Napisałem raz odpowiedź, prawie jak Faraona spowiedź
      lecz że znikła, to raz jeszcze, ja Faraon Wam obwieszczę. Laska moja oraz bicz, po to była aby dzicz
      tak prowadzić na skraj świata, aby brat nie poznał brata, aby ludzie jak barany a ja zpośród nich wybrany.
      Czy inaczej dziś się dzieje, szatę inną on odzieje
      i udaje Mesyjasza, swym widokiem nas przestrasza. Jakieś tiary ma na głowie, ziemscy nasi to bogowie,
      takich noszą, dziś już wożą, wszystko dawną łaską bożą.
      Gdzie my dzisiaj jak bogowie, co rządzili jak królowie.
      Ja rządziłem dawno temu i nie było takich łask, jakie naszły dzisiaj nas. Papież to dziś wielka siła, w swym królestwie obwieściła. Oni rządzą, ręce precz i cóż więcej można rzec ?
      Pozdrawiam i ucałowania Włodek Wojak

      Usuń