Widok z Wawelu.

Widok z Wawelu.

środa, 13 lutego 2013

W polityce i w życiu.

799




W polityce i w życiu.



W polityce i w życiu

jest pewna zasada

szanuj swoje słowa

lecz szanuj sąsiada.



Życie twierdzi jedno

a ludzie wciąż swoje

tylko co ja powiem

ważniejsze niż twoje.



Jeśli jest po myśli

to się nic nie dzieje

lecz gdy coś przeciwko

głośno i jak kogut pieje.



Są pewne prawidła

znają je też buty

że nawilgłe troszkę

a format nie popsuty.



Zakładasz i pasuje

bo prawidło po to

że kształt naszej nogi

but nam nie popsuje.



A w rozmowie to jak trzeba

aby była w dobrym stylu

słów unikać trzeba

grubych na badylu.


800




W polityce i w życiu.



Krytyka dotyka

wielu przecież ludzi

blogowiczów zapędy

także niech ostudzi.



Bo gdy zło wytykamy

by znikło na górze

a sami mu przeciwni

to przeczy kulturze.



Jednych oblać błotem

sam się w błocie nurzać

gdzie tu sens logika

zaczynam się „wkurzać”.



Chcemy coś osiągnąć

trzeba mieć zasady

bo w przód i do tyłu

jechać nie da rady.



Walczyłem ze spamem

walczę z blokowiskiem

bo posty wszak pisuję

pod własnym nazwiskiem.



Bardzo proszę zatem

no bo jestem szczery

także uszanować

blogowe maniery.



2013-02-13 Polityka-Rymki

Włodzimierz Wojakowski




15 komentarzy:

  1. Są tacy magicy
    co sztuczki potrafią
    raz do przodu, raz do tyłu
    czasem się zagapią.
    Są też tacy
    co pod obcą banderą pływają
    potem zaprzeczają, opluwają
    ukrywają powody, sumień nie mają
    Blogowe maniery schodzą na psy
    wiele "gwiazd"złym blaskiem świeci
    A czas na PRAWDĘ, zawsze zły :)

    Miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serwus Oleńko.
      W Bagienku napisałem komentarz na ten temat, więc jeśli nie zostanie skasowany przeczytaj.
      Pozdrawiam i ucałowania przesyłam Włodek Wojak

      Usuń
  2. :)Nie wchodzę do bagna, ani do bagienka, ani do jakiejkolwiek mętnej wody :))Jestem uczulona na naturalne w takim środowisku toksyny. Ja ci odpowiedziałam na post :)nic poza tym.:)MIŁEGO DNIA:)))) CAŁUSEK :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zło, kłamstwo jest i było, rzecz oczywista
    Mowa wulgarna, obraźliwa, soczysta
    W naszym życiu też są niedostatki
    Nie wszystkie piękne pachnące są kwiatki
    Dużo jest nieporozumień, braków
    Nie ma dwóch identycznych Polaków
    Musimy akceptować obecny stan
    Nie ma wyjścia, o tym dobrze wiesz sam.

    Serdecznie pozdrawiamy:-) B&S

    OdpowiedzUsuń
  4. W życiu są zawsze wybory
    iść na dancing, lub "nieszpory"
    kwiatki wabią swym urokiem
    zbliżyć się do nich może być
    w skutkach, złym krokiem:)

    Miłego dnia, Wojaku i Sylenie.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To pierwsze znam
      a to drugie nie
      bo ja cenię wolność
      lecz nie każdy to wie.

      Pozdrawiam Włodek

      Usuń
  5. PAmiętam jeszcze dobrze wojenkę z bardzo znaną M.D. i jakie to wyrządziło szkody u niej samej bo utraciła wielu czytelników
    a tylko z powodu jej upartości. A co jej się jeszcze dodatkowo dostało i na zawsze, bo przecież można to odnaleźć w Internecie
    gdyż każdy zapis jest tam utrwalony, chociaż później kasowany.
    Zmiana bloga i nazwy nie spowoduje ukrycia się na dłuższą metę,
    bo każdy zostanie szybko wykryty, przez swoje nawyki pisarskie.
    Nikt na blogu nie może pokazywać swojej wyższości, ani mądrości,
    bo pokorne ciele to dwie matki ssie. Jeśli druga osoba, nie chce
    zrozumieć, że to nie jest miejsce na oskarżenia, to świadczy źle
    o samym sobie. Znajomość na blogu, nie może być gwarantem takiego
    postępowania bo ja traktuję wszystkich jednakowo, gdyż znajomość
    to nie ślub i miłość aż po grób!!! A dlaczego się wtrąciłem ? Bo
    wiem że nawet z małej iskry, może powstać wielki pożar i takie wywlekanie sprawy artykułu o Ślązakach na blogu jest tego dowodem,
    bo sam ten artykuł nie ma takiej wartości, poza udowodnieniem swojej racji. Artykuł ten może tylko służyć do pogłębiania różnic
    wśród polaków.
    Pozdrawiam Włodek Wojak

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O jedna notke, chcecie prowadzic krucjate i gnoić Elizę ktora od lat była w waszym gronie? Wstyd i hańba wam. I kto tu wspomina o Marii Dorze? Przecież wy robicie identycznie jak ona, no !!! doczekała sie nastepców, moze spoczywać w pokoju!!!! Tfu

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. Włodku, skasowałam swoje komentarze, dam je u siebie na blogu:) Szkoda, że "przyczyna "nie chciała się zatrzymać, tylko brnie dalej w swoich kłamstwach. To trzeba mieć tupet!Nie chcę ci zaśmiecać bloga, dałam się sprowokować:))) moja wina,:)Wyłącz się, nie odpowiadaj, na ten temat.Szkoda zdrowia. Miłego dnia:)

      Usuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Do Kroko Dundee.
    Jestem człowiekiem dorosłym i choć już prawie 80 letnim to wpełni
    świadomym co piszę a pozostało jeszcze to zrozumieć, co widocznie
    nie zostało zrozumiane właściwie. To jest mój blog i wypraszam
    sobie ocen jak wstyd, hańba a przdewszystkim Twojego plucia. Masz
    ochotę splunąć, to spluń na swoje buty, może cię to zadowoli.
    Pod publiczkę napisać o włamaniu i skasowaniu, to tak ładnie
    brzmi. Ale że hasło znało wiele osób i dlaczego, to o tym ani mrumru. Ja nikogo nie ganię ani nie bronię, chociaż obie strony
    znam. Hasło jest tak jak klucz do zamka i jeżeli zamek nie uległ uszkodzeniu, to znaczy że nie było włamania. Więc po co się było odgrażać i ponownie wprowadzić ten artykuł ? Gdyby nie było tej zadziorności podobnej, choć nie takiej samej jak M.D., to by
    sprawa ucichła i brak artykułu, (który nawiasem mówiąc jest nikomu do szczęścia niepotrzebny)żadnej straty piszącemu by nie
    przyniósł. Od tego się nie umiera, ani korona z głowy nie spada.
    Ja chciałem załatwić sprawę pokojowo, ale zostałem źle zrozumiany,
    i wszystkie moje komentarze zostały skasowane, aby postawić dalej na swoim. Jak pan jeszcze będzie miał ochotę to zapraszam, ale bez żadnych wycieczek, bo ja jestem też niezłym turystą w tych
    sprawach. A jeśli chodzi o M.D., to pan wcale nie zna tej historii
    i jej pouczeń na blogach, ale teraz to już nie ma znaczenia po jej śmierci.
    Pozdrawiam Włodek Wojak

    OdpowiedzUsuń
  8. Panie Wojak
    Przepraszam za to 'tfu' , przyznam, eleganckie to nie było. Co do reszty podtrzymuję - NIE WOLNO SIE MIESZAC DO NIE SWOICH SPRAW.Sylen milczy, Eliza milczy a Pan i AlexR jątrzycie, po co to komu? Czemu to słuzy? No Pan to jeszcze w dobrej wierze, nieswiadom, ale ja nigdzie nie wspominalem o tej furii co wykasowala swoje komenty, czyzby na zasadzie "uderz w stół...??". Czemu poczuła się wskazana palcem? He he he i jeszcze na nie swoim blogu nakazuje jak Pan ma postępować, chcialaby wszystkimi dyrygować? Skazala na ostracyzm bogu ducha winnego Sylena, jeszcze jej mało? No, jak na osobę ktora pisze o sobie "pokojową, nie znoszącą plotek, niezawistną itp" to przeczy jedno drugiemu... co za maglara...

    Żegnam Pana chciałem zwrócić uwagę że nie mamy prawa wtrącac się w zycie innych, ale nie zrozumiał Pan moich intencji. To moj ostatni wpis na ten temat, zdaje sobie sprawę iż narażam na szwank moją przyjaźń z Elizą, bowiem nie znosi Ona posrednikow.

    Marek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje intencje są podobne, bo ja cenię wszystkich za
      całość wkładu prawie jednakowo, bo każdy tu jest potrzebny mniej lub bardziej. Zawsze ceniłem Elizę za
      aktywność blogową, ale jestem przeciwny walce między nami blogerami, bo to osłabia nasz cel blogowania. Jest
      to przecież cząstka potrzeb i działania naszego rządu,
      oraz pokazywanie wszelkich nieprawidłowości także na naszym blogu, bo nawet walka z trollami, przyniosła
      widoczne efekty. Internet to nie trzepak na własnym
      podwórku, ale możliwość dotarcia do Poloni rozrzuconej
      po całym świecie. Miałem już takich przykładów na moim blogu wiele, nawet z Australii oddalonej od nas o tysiące kilometrów. Internet to nie poczta i dziś napisane, jest natychmiast przekazana wiadomość wszystkim Internautom na całym świecie. Przeżyłem wojnę
      to wiem, jakie mogą być jej skutki. Nawet płot sąsiada
      może być przyczyną zbrodni. Więc czy trzeba więcej przykładów dla poparcia mojego punktu widzenia.
      Pozdrawiam Włodek Wojak

      Usuń
  9. A teraz do Elizy, bo to ona odsyła czytelników na mój blog, choć nie mam o to pretensji zwłaszcza że to dzień zakochanych, więc jest mi miło, że pamiętała o mnie w takim dniu. Ja ani razu nie
    użyłem słowa Eliza w moich komentarzach, bo zawsze ją ceniłem za aktywność i mądre posty. Ale post o Ślązakach od którego się rozpoczęła wojenka, to dla mnie bubel nikomu z polaków niepotrzebny oparty na opini socjologa. Ja już miam dość takich opini z ust karminowych naszej socjolożki, popierającej Jarosława Kaczyńskiego. Opinia środowiskowa jest zawsze celniejsza, niż
    opinia socjologa. Ja mojego hasła nie pożyczam innemu blogerowi, bo nie poto ono jest. Więc jeśli kto inny je zna, to wina leży
    po obu stronach, i takie darcie szat to nie na blogu.
    Pozdrawiam wszystkich chętnych, bo ja się wcale nie gniewam na
    Elizę ani na nikogo, tylko jeszcze raz podkreślam, że blog to nie
    ring bokserski, a bloger to nie troll. Włodek Wojak

    OdpowiedzUsuń