Widok z Wawelu.

Widok z Wawelu.

poniedziałek, 11 lutego 2013

Patrzę, słucham i się buntuję.

795




Patrzę, słucham i się buntuję.



Patrzę choć nie słucham

lecz przeciw się buntuję

bo pewną powtórkę

na blogach ja czuję.



Do dzisiaj ja żyję

Bogusia nam zmarła

walka dziś na blogu

to jak walka karła.



Blog nie dla walecznych

i nie o własne cele

to widzimy tak dobrze

w Sejmie i kościele.



Jeśli blog nie starcza

na własne potrzeby

to niech będzie zawsze

aby chociaż żeby.



Wystarczy nam walka

o miejsce, więc i stołek

tam się też utrzyma

nie jeden wesołek.



Lecz tutaj na blogu

miejsce do zwalczenia

bo na pewno nie droga

że coś nam pozmienia 796



Patrzę, słucham i się buntuję.



Zobaczyłem u sąsiadów

braki znanych linków

ale pomyślałem że:

to zmian są wyników.



Nie jestem na co dzień

tak z blogiem ja znany

aby coś uchwycić

jak owoc zakazany.



Tylko że blog Sylena

jak moich sąsiadów

nic mi nie wskazał przyczyn

lub pewnych urazów.



Wybieram ja za tym

także to ich są winy

bo powinni mi podać

tego jej przyczyny.



Nie jestem żadnym sędzią

ale niesmak czuję

bo w takich wypadkach

obowiązek ten czuję.



Bo nie znikły linki

tak z żadnej potrzeby

tak to walczą słabi

albo nawet zgredy.



2013-02-11 Polityka-Rymki

Włodzimierz Wojakowski

2 komentarze:

  1. Blog przyjemność, talentu odkrycie
    Są też nieporozumienia, takie jest życie
    Odkrywasz dowiadujesz się z zażenowaniem
    Napisano, że jestem ostatnim draniem
    Dlaczego? Przecież to nie ja zawiniłem
    Czy kiedykolwiek komuś źle życzyłem?

    Serdecznie pozdrawiamy:-) B&S

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po rozum do głowy
      to sposób nie nowy
      to jest krok najlepszy
      do dalszej rozmowy
      Uważać że chwyty
      każde dozwolone
      wtedy zaufanie
      na długo stracone.
      Blog to nasza skrzynka
      szybsza jak pocztowa
      więc ją uszanujmy
      i zgoda od nowa.
      Pozdrawiam całą rodzinę Włodek Wojak

      Usuń