Widok z Wawelu.

Widok z Wawelu.

czwartek, 21 lutego 2013

Jestem.

804




JESTEM.



Jestem, piszę, czasem zwodzę

lub ostrzegam ku przestrodze

no bo życie pełne kłamstw

lub nawyków pełnych chamstw.



Pęd do życia w pierwsze rzędy

tylko w rządzie mają względy

rząd myślenie i złe nawyki

nam już znane są wyniki.



Przyszli prawie jak z obory

na socjalizm każdy chory

pozostały im nawyki

teraz efekt, złe wyniki.



Transformacja

to niby przemiana

w wielu miejscach

jak połamana.



Sprzedać i złupić

bez zatrzymania

gdzie sens, logika

pracy nie cenić, nawet rolnika.



PGR-y więc, bo były państwowe

posprzedawali w prywatne nowe

ale że wszystko rozszabrowano

to w nowe ręce za darmo dano.805



Jestem.



Zniszczono nawet

dzieło dzieci wojny

bo ustrój jest nowy

naród dość spokojny.



A przecież to dorobek

i w tak trudnej chwili

decyzją rządową

wszystko to zniszczyli.



Połamali skrzydła

nawet ptak nie wzleci

a teraz płacz wielki

Polska nie ma dzieci.



I kto nam to mówi ?

ten co ma rodzinę

nie on widzi wtedy

gdy stracił swą rodzinę.



Nie chodził na kursy

co „w te i nazad ruchy”

tylko wcześniej trzeba poznać

chętne też dziewuchy.



Potem to małżeństwo

czyli związek stały

a on ma kotka w domu

i teraz wytrzeszcza gały.



2013-02-21 Polityka-Rymki

Włodzimierz Wojakowski

3 komentarze:

  1. Jesteś, bądź :)
    zwódź i ostrzegaj
    prawdy "wywalaj"
    kupić się nie daj :)))

    To tylko w rządzie
    "handel" popłaca
    wyniki mizerne
    w górę idzie płaca

    Zawsze głośniej krzyczą
    ci, "przewartościowani"
    sława i władza uzależnia
    odejdą naznaczeni, pokonani.

    Miłego wieczorku Włodku, całusek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Serwus Oleńko.
    A czy tak nie jest w życiu jak piszę. Czasem zmyślam, ale dotyka
    to jakiegoś zagadnienia, które mnie poruszyło. Nie mogę coś ostatnio pisać, bo mi oczy wysiadają i przez to spanie ogarnia,
    do tego stopnia, że się muszę położyć. A jak coś dokucza, to wena
    natychmiast odlatuje.
    Pozdrawiam i posyłam całusa Włodek Wojak

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojej, nie pozwól im wysiąść...wiosna się zbliża:)Spacerki dodadzą zdrowia, coś trzeba wybrać w pewnym momencie:)Trzymaj się cieplutko Włodku ..B.

    OdpowiedzUsuń