Widok z Wawelu.

Widok z Wawelu.

poniedziałek, 23 kwietnia 2018

Komentarz Insiery i Włodka.


Teraz komentarz Insiery.

Oj Włodziu, dzięki serdeczne za piękny wierszyczek.

Kasia taka jest kobita
że ją maj za serce chwyta
Bo jak maj-to wiosna wkoło
i na świecie jest wesoło....

Dzięki Włodziu za wierszyczek
Za to kwiatów łap koszyczek
W nim kaczeńce są żółciutkie
Niezabudki niebieściutkie
Fiołki śliczne i stokrotki..
I dorzucam całus słodki
Do całusa trzy uściski
Boś mi jest przyjaciel bliski


A Faraon czyli Włodek.
Dzięki Kasiu.

Piękny prezent mi sprawiłaś
aż mnie rano zaskoczyłaś
bo od rana są w salonie
teraz cały w woni tonie.
A te fiołki i stokrotki
i do tego całus słodki.
Gdy jednemu i w nadmiarze
to z obawy że ktoś skarze
sam posyłam bukiet bzu
bo z radości brak mi słów
że nareszcie Kasia miła
pisze wiersze, kwiat posyła.
Ja jej także i całusa
wyciągnąłem go z Lamusa
bo czekałem jak ten Hugo
na tą Kasię bardzo długo.

2018-04-23 Rymowanki
Wojakowski Włodzimierz



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz