Widok z Wawelu.

Widok z Wawelu.

poniedziałek, 9 kwietnia 2018

Blogerzy.


Blogerzy.

Że ubyło ich naprawdę
widać to już gołym okiem
więc i rozwój coraz gorszy
a to widać z każdym rokiem.
Polityka też wpływ miała
bo i Onet zrezygnował
a najlepszych śmierć zabrała
chociaż nas nie informowała.
Boją się dziś komentarzy
choć to właśnie blog napędza
a gdy czasem ktoś odpowie
to się bardzo nie rozpędza.
Ja też jestem z schorowany
a i wiekiem też nie młody
żeby czasy się wróciły
mógłbym znowu wzmóc zawody.
Temat tylko wtedy wróci
kiedy drugi temat wrzuci
bo polityk chociaż rządzi
nasze życie-bałamuci.
Jedno przeczy wciąż drugiemu
i nie sposób zapamiętać
by się uczyć nowych rzeczy
wciąż potrzebny ELEMENTARZ.
My haj terów nie lubimy
więc też szybko ich zgubimy
ale państwu to się dziwię
czemu z nimi nie walczymy.
Haj ter tak jak taka pluskwa
wszędzie swoje jaja składa
a najgorsze w takich miejscach
że naprawdę nie wypada.

2018-04-09 Rymowanki
Wojakowski Włodzimierz



3 komentarze:

  1. Masz rację Włodku, komentarzy już prawie nikt nie oczekuje. Blogerom nie bardzo chce się odpowiadać. Jest jednym słowem ogólne zniechęcenie. Wcale się nie dziwię. Sama jestem zniechęcona. Ciesze się, że chociaż kilku Blogerów jeszcze daje radę pisać.Mam nadzieję, że lepiej się czujesz? Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Serwus Alex. U ciebie komentowanie jest zablokowane i ja chociaż
    chcę to nie mogę. Ze zdrowiem nic lepiej, bo już po mieszkaniu nie mogę chodzić z powodu bólu i mam stracha gdziekolwiek wychodzić nawet do lekarza. Główną podporą jest żona, która robi zakupy chociaż też narzeka. Pozdrawiam i zawsze zaglądam aby posłuchać dobrej muzyki i śpiewu. Włodek

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak,zablokowane ale nie dlatego, że nie lubię rozmawiać:) uwielbiam!:) Bywały prostackie komentarze, które zniechęcały do rozmowy.Nie lubię znęcać się nad sobą:)
    Żonka, przeważnie jest podporą.Mam nadzieję, że zdrowie jej nie opuści.Pewnie bierzesz leki na ból... przykro mi.Fajnie że słuchasz muzyki, taka terapia bardzo pomaga Włodku. Na wszelkie bóle.Przynajmniej mnie.Ukłony dla żony i Ciebie.

    OdpowiedzUsuń