Widok z Wawelu.

Widok z Wawelu.

poniedziałek, 30 kwietnia 2018

A ja jej odpowiedziałem.


A ja jej odpowiedziałem.

Tak mnie cieszy, Ciebie słyszę
Bo przerwałaś długą ciszę
Cisza czasem też zabija
Nie potrzeba pały, kija
Ona dręczy, mózg lasuje
To uczucie męczy mnie
Kiedy się zbyt mało wie.
A tak kwiatek, raz ławeczka
Czekolady pełna teczka
Albo jakaś kartoflanka
Wyjadana prosto z garnka.
Tak to długo można żyć
I blogerem zawsze być.

Pozdrawiam i ściskam serdecznie.
Wojak Włodek

Niestety z tym długim życiem
strasznie się pomyliłem, bo moja Kasia
odeszła przedwcześnie, podobnie jak
wielu znanych mi blogerów na przestrzeni
11 lat mojego blogowania.

Ponieważ nasze życie nie trwa wiecznie
czy warto pisać jakieś bzdury na forum
publicznym jak to czynią haj-terzy
kryjąc się anonimowo jak te szczury.

2018-04-30 Rymowanki
Wojakowski Włodzimierz

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz