Widok z Wawelu.

Widok z Wawelu.

poniedziałek, 7 lipca 2014

Cel tych donosów, wcale nie nowy.



998


Cel tych donosów, wcale nie nowy.



Cel tych donosów wcale nie tak nowy

choć redakcji „ Wprost „ przyszedł dziś do głowy

przecież równo z latem mamy sezon ogórkowy.

Więc żeby zasilić, słabnącą już kasę

poruszyć nam było trzeba polityczną klasę

więc najlepsze będą te stare donosy

bo odrosną może niektórym ich włosy.

Jednym to odrosną, drugim włos się zjeży

czytający uwierzy że choć to są stare

te podsłuchów głosy

one zmienią rząd oraz nasze losy.

Demokracja to kapitalizm tu się forsa liczy

nie żaden polityk choć wielu na smyczy

mówić możesz wiele, tylko na mównicy

a ta cała reszta, tylko w tajemnicy.

Odżyły nadzieje, że ten rząd upadnie

i dojdą do władzy różne drobne partie

a na ich czele, PiS wiecznie przegrany

i ich elektorat tak bardzo dobrany.

Oni tak wciąż myślą, choć nam dobrze znani

znani politycy a każdy ich gani

a te ich wyskoki, też najgorszej marki

my ich nie zapomnieli, jaki pokaz dali.

Pieniądz i alkohol jak życie dowodzi

naszym politykom, jeszcze bardziej szkodzi.

Obniżmy im stawki na cztery krajowe

a nie będzie chętnych na wybory nowe

im nie polityka, koryto im w głowie

Sejm, i dobra wypłata, to nasi posłowie.



2014-07-07 Polityka – Rymki

Wojakowski Włodzimierz

4 komentarze:

  1. To się porobiło, Włodku:)Najpierw na trumnie a teraz na taśmach. Każdy chce COŚ ugrać. Do "kotła", każdy dodaje przyprawy. Dziennikarze, lekarze, posłowie, politycy...tylko Polska ledwie dyszy...nie ma głosu na mównicy? Pozdrawiam:) troszkę odpoczęłam:) W.

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślałem że to może cały lipiec a tu ledwie tydzień. Ja bez żadnych zapowiedzi też nic nie pisałem, tylko że Ty trochę wypoczęłaś a ja czuję się zmęczony bo mnie wysoka temperatura w moim wieku już nie jest potrzebna. Kaczyński siły
    koncentruje, ale wiele nie zwojuje, bo te polityczne chwasty, to w większości jego dzieło. Pozdrawiam i bądź dobrej myśli. Włodek

    OdpowiedzUsuń
  3. Wróciłam, bo pogoda się popsuła:)))Ale 10 dni na razie wystarczy. Na słoneczku też mi nie zależy specjalnie ale żeby nie padało chociaż codziennie, to już jestem zadowolona;)Teraz też nie siedzę w domu, zawsze się coś dzieje:)))Co widzę w Tv, to zapowiada się niezły cyrk:)Naturalnie podnosi się ciśnienie, nie trzeba normować kawką:))Pozdrawiam i więcej chłodu życzę:) W.

    OdpowiedzUsuń
  4. Korzystaj z życia kiedy służą latka, bo na starość nasz dom, jak dla zwierząt klatka.
    W głowie jeszcze róże, gdy się nic nie dzieje, ale ciało nasze, słabe i więdnieje.
    Z dala jędrne ładne, jak jabłko na drzewie, ale przez choroby pada, tylko wiatr
    powieje. Troszkę popadało i zaraz lepiej. Pozdrawiam Włodek

    OdpowiedzUsuń