Widok z Wawelu.

Widok z Wawelu.

sobota, 4 maja 2013

Długi weekend


843

Długi weekend (odpoczynek).



W długi weekend w polityce

mówią wszyscy są granice

choćby nawet chcieć dosolić

sprawę można „przecyndolić”.



Więc stosując pewne miary

choć nie każdy da mi wiarę

chociaż mógłbym coś na przekór

chcę dla wielu, mieć tą miarę.



Ale jak to w polityce

są sukcesy i potknięcia

także Miller doznał czkawki

dla mnie z góry do cofnięcia.



To nie teatr, ani próba

gdzie stosuje się podszepty
 
ale sprawny ten polityk

co ma w głowie swe konspekty.



Kiedy Cię zawodzi pamięć

nie wybieraj się do rządu

bo wystarczy to potknięcie

by dostarczyć Ci osądu.



Może byłeś i premierem

kiedy inny bywał zerem

tu zawczasu wysiądź z łódki

bo nie widzę Cię za sterem.



2013-05-04 Polityka-Rymki

Włodzimierz Wojakowski

5 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  2. marzysz oczywiście !!!!!!!!!!!!!
    sory - to przez ten rym ;o)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do Malina_M.
      Propozycja była trafna
      chociaż droga bo z żeńszenia
      można pamięć swą poprawić
      lecz za skąpa do rządzenia.
      Im się marzy tylko kasa
      co jak manna spada z nieba
      było dotąd takich wielu
      specjalistów nam potrzeba.
      Skasowałem błąd ale wraz z wierszykiem, więc proszę wybaczyć
      chociaż lekarstwo może by się wielu politykom przydało, bo zapominają o kiedyś wypowiadanych słowach a zwłaszcza obietnicach.
      Pozdrawiam i zapraszam Włodek Wojak

      Usuń
  3. niezłe masz towarzystwo na tej liscie blogow cracoviatchku małorolny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olo czuje się bezkarny, bo ukrywa swą twarzynę
      ale powiem ci otwarcie, kocham każdą ja zwierzynę.
      Wielu takich już spotkałem, ja tu jestem ich nie widzę
      bo dogadać trzeba umieć, więc cichaczy ja się brzydzę.
      Pozdrawiam Włodek

      Usuń