Widok z Wawelu.

Widok z Wawelu.

piątek, 5 maja 2017

Inni tworzą a ja męczę.

1099

Inni tworzą a ja męczę.

Już zamyka się powieka
już me szklane prawie oko
a tu tyle wspaniałości
tak jak co dzień u mnie gości.
Bo Internet właśnie po to
żeby cieszył ludzkie oko
wszak gdy pragniesz coś dobrego
kliknij w Google, już masz jego.
Więc dość długo noc zarywam
chociaż już zmęczony jestem
aby jeszcze choć troszeczkę
znów pocieszyć swą główeczkę.
I tak leci noc za nocą
myśl plączą się lub kocą
aby potem w jednej chwili
jak ja wierszyk utworzyli.
Czy to trudne ja sam nie wiem
no bo czasem gdy w potrzebie
nie potrafię słowa stworzyć
zanim można się położyć.
Więc nie dziwcie się Rodacy
że nie zawsze jest na cacy
bo rym w głowie jak muzyka
jeszcze słuchasz, już umyka.
Dobrze wino służy jemu
aby rymy się tworzyły
może właśnie ten alkohol
tak pomaga właśnie jemu.

2017-05-05 Włodek Wojak

Wojakowski Włodzimierz

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz