Widok z Wawelu.

Widok z Wawelu.

poniedziałek, 1 maja 2017

Co można dzisiaj mówić o przeszłości.

1098

Co można dzisiaj mówić o przeszłości.

Gdy w głowie już pamięć kuleje
dopiero dzisiaj zdaję sobie sprawę
dlaczego Hitler w czasie panowania
Warszawie wykonał wyrok z dawien.
Radość mojej młodości
może i trwała nazbyt krótko
ale w pamięci zapadała
dokładnie i powolutku
Chociaż odmienna była niż dzisiaj
bo dzisiaj widzę tą różnicę
to mogę porównać te zdarzenia
jak zdarzeń tych i okolice.
Nie byłem może oczkiem w głowie
matczynych marzeń i opieki
bo różne miałem ja wyskoki
bo zawsze byłem szarooki.
Naturę miałem bardzo ciekawą
pamiętam jej różne przebłyski
ale na tamte powiem czasy
to raczej tylko same zyski.
Uczyłem się żyć z ludźmi
unikać co w nim złego
ale doświadczeń tamtych dni
zachować wiele od małego.
Przeszło to wszystko obok mnie
i nim się ja spostrzegłem
to niby teraz inny świat
niechcący w niego wszedłem.

2017-05-01 Włodek Wojak

Wojakowski Włodzimierz

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz