Widok z Wawelu.

Widok z Wawelu.

wtorek, 15 listopada 2016

Nie wiem czy wszystkim pomogę.

1071

Nie wiem czy wszystkim pomogę .

Nie wiem czy wszystkim
dzisiaj ja pomogę
ale w walce z rakiem
sam poznałem drogę.

Trzeba przede wszystkim
chodzić na badania
aby na czas wykryć
w ciele tego drania.

Powszechnie jest znany
że bardzo skuteczny
rak jako choroba
niezwykle waleczny.

Ale i na niego
są znane metody
trzeba jego wykryć
kiedy jeszcze młody.

Starego nie pokonasz
jak lis cwana sztuka
lecz wcześnie wykryty
już cię nie oszuka.

Usunąć go można
są znane sposoby
ty się tylko dostosuj
do mojej metody.

Przeżyłem atak raka
pierwszy to atak skóry
czerniak został wycięty
bez przerzutów który.

1072

I tak to minęło
znowu trochę czasu
podczas udrażniania tętnicy
wykryto raka zawczasu.

Raka złośliwego
tym razem na płucu
znowu też złośliwy
bez żadnego pucu.

Kolejne badania
i decyzja lekarzy
usunąć natychmiast
niech się w piekle smaży.

Choć mam swoje lata
i ból zna me ciało
odwlekać decyzji
nawet się nie chciało.

Zgoda z lekarzami
to jedyne wyjście
wraz z utratą płata płuca
znów do życia przyjście.

Były braki tlenu
dość mocno bolało
teraz już po roku powiem
-że się opłacało.

Dobrze oddycham i żyję
tak jak żyje dziadek
chociaż nóżki bolą
jem każdy obiadek.

2016-10-06 Polityka – Rymki
Wojakowski Włodzimierz (Wojak Włodek)





1 komentarz:

  1. Pogoniłeś raka
    strach cię nie osłabił
    trafiłeś na mistrzów
    ich skalpel go zabił

    Teraz możesz za to
    zajadać obiadki
    nóżkom dać odpocząć
    i przed komp.napić się kawki :)

    Pozdrawiam i dalszego dobrego samopoczucia:)

    OdpowiedzUsuń