Widok z Wawelu.

Widok z Wawelu.

sobota, 5 listopada 2016

Jak wygonić raka.

1078
Jak wygonić raka
znowu mi się plecie
ale moi drodzy
co wy o tym wiecie
Ja już wygoniłem
dwa i w krótkim czasie
czyli wszystko można
ba można, więc da się.
Ale trzeba badać
bo tylko o czasie
chociaż nie wiem sam ja
czy wszystkich tak da się.
Nie można się tylko
bać z jego powodu
bo dziś umierają młodzi
z tego też powodu.
Jeśli skalpel potrzebny
nie odwlekaj w czasie
trzeba operować
kiedy jeszcze da się.
Bo gdy coś odwlekasz
to jak napiąć strunę
która czasem pęka
przegrałeś fortunę.
Bo fortuna życia
nie znosi banału
aby coś odwlekać
i robić pomału.
Wtedy rak atakuje
ze wzmożoną siłą
odżywiony jak reszta
naszą własną żyłą.
Kto wtedy pomoże
kiedy jest po czasie
chociaż jako lekarz
dobrze na tym zna się.
Ja też korzystałem
z tego co w komputerze
bo to pomoc wielka
i w nią bardzo wierzę.

05-11-2016 Włodek Wojak
Wojakowski Włodzimierz


2 komentarze:

  1. Witaj, da się na pewno. Pomijam, że są leki od dawna na większość raczków,ale długo jeszcze nie wejdą do obiegu.Lekarze nie mieli by co robić a przemysł farmaceutyczny by stracił miliardy. Taka prawda. W komputerze można wyczytać różne cuda na kiju Włodku.Nie jest to jednak pewne źródło "recept" na raka. Ludziom trudno zrozumieć, że porzucając "złe nawyki"żywieniowe i programowe dnia, na starcie zwiększają sukces w walce z rakiem. Pozdrawiam:) mam nadzieję, że nie jest źle?:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jedynym lekarstwem na raka jest czas i skalpel, natomiast chemia to
    przeważnie komplikacje i osłabienie ogólne, co nie sprzyja leczeniu.
    Czuję się ogólnie bardzo dobrze, jedynie nogi nie chcą już nosić
    starych kości. Pozdrawiam i całuję krajankę Włodek

    OdpowiedzUsuń