Widok z Wawelu.

Widok z Wawelu.

wtorek, 4 lutego 2014

Groźny raczek chorobowy.

968

Groźny raczek chorobowy.

Choć do tyłu niby kroczy
atakuje gdy nas z oczy
i zaczyna drążyć ciało
bo mu wody jakby mało.

Chorób tyle na tym świecie
a rak groźny chyba wiecie
umieralność jeszcze duża
bo rozwija się jak burza.

By pokonać tą chorobę
jedną znają dziś metodę
tylko wczesne wykrywanie
szansą jest na wygrywanie.

Bo gdy późno, są przeżuty
i do łoża człek przykuty
nie pomoże nawet chemia
tak się w ciele wszystko zmienia.

Trzeba robić więc badania
choć kolejki i czekania
gdy chorował ktoś w rodzinie
wtedy i jego też rak pominie.

2014-02-04 Rymki-Wojak
Wojakowski Włodzimierz

































4 komentarze:

  1. Włodku, mam tylko nadzieję, że ciebie omija?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serwus W.
      No niby nie omija, bo miałem czerniaka, ale został wycięty duży kawałek
      zagrożenia i mam już prawie dwa lata spokój i brak powikłań, bo był zauważony na czas. Pozdrowionka i dużo zdrowia Włodek

      Usuń
  2. Włodku próbowałam się do Ciebie dodzwonić, ale nie odbierasz telefonu. Nie wiem, czy mam dobry numer po zmianie. Barbara

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Choć to nie to co zamek, ale w trzecim pokoju nie słychać, kiedy się słucha muzyki, ale już oddzwoniłem, więc po sprawie.
      Pozdrawiam Wszystkich Włodek

      Usuń