Widok z Wawelu.

Widok z Wawelu.

środa, 20 listopada 2013

Wyzwolą nas z wszystkiego.


913



Wyzwolą nas z wszystkiego.



W murowanej Polsce

PiS wciąż murem stoi

wszak to partia znawców

która nas wyzwoli !!!



Czy to jednak prawda

że szykują wyzwolenie

lecz z czego chcą wyzwalać

to nasze pokolenie.



Stalin nas też wyzwalał

przez dziesiątki lat

wysyłał też na Sybir

by poznawali świat.



Kaczyński też obiecuje

jakieś wyzwolenie

lecz my raz już poznali

to jego rządzenie.



Tak mnie wyzwalają

już sześćdziesiąt lat

aż nadeszła starość

i trzeba żegnać świat.



Ponieważ tych wyzwoleń

dni było już tysiące

nie trujcie dni ostatnich

są prośby me gorące !



914



Wyzwolą nas z wszystkiego.



Nie chcemy wyzwolenia

my chcemy żyć jak ludzie

bo słuchając prezesa mrzonki

bolą mnie aż korzonki.



Będzie PiS znowu tropić

lub rozliczać czarownice

a gdzie ich dokonania

i niespełnione obietnice.



Ale on taki skromny bohater

czy uwierzyć kto zechce

że dla swych partyjnych wrogów

ma tak zawzięte swoje serce.



Pistolecik i bojaźń

szyderstwo i piąsteczka

wystarczy tylko spojrzeć

na fałszywe w uśmiechu usteczka.



Choć wzrostem nie za duży

tak strasznie chce być wielki

że aby dojść do celu

wykorzystuje element wszelki.



Od lat tak lawiruje

raz grzmi, raz maszeruje

a że wciąż obiecuje

to znowu wszystkich oszukuje.



2013-11-20 Polityka-Rymki

Wojakowski Włodzimierz

2 komentarze:

  1. He he... Włodziu witaj. Czytając Twoje wiersze, pomyślałam sobie, oczywiście z humorem, że bardzo chce mi się wyzwolenia, takiego jak niżej w mojej rymowance ; )

    A ja bym chciała wyzwolenia
    bo mnie niewola moja męczy
    Niechby spełniły się marzenia
    o przyszłym życiu w barwach tęczy
    Chciałabym by mnie wyzwolono
    z tego że ktoś popełnia błąd!
    bo znów rachunki mi zawyżono
    za czynsz
    za gaz
    za net
    za prąd
    Do tego jeszcze inne raty
    (a jakie o tym milczeć wolę)
    lecz jak nie będzie na czas spłaty
    komornik weźmie mnie w niewolę
    Tak mi się marzy wyzwolenie
    i spokojniejszy przyszły czas
    i mych rachunków obniżenie
    za czynsz
    za prąd
    za net
    za gaz
    Mam w d.... PiS bo nie pomoże
    i innych partii cały rząd
    chyba do Boga skargę złożę
    na czynsz
    na gaz
    na net
    na prąd
    i na rachunki inne moje
    co mnie w niewolę wzięły tak
    że ledwo już na nogach stoję
    bo mi wolności od nich brak!

    Pozdrowionka Ci zasyłam i uściski. I tęsknię za karpikiem. ;*)






    OdpowiedzUsuń
  2. Serwus Kasiu.
    Wiem że jest nie najlepiej, ale nie chcę aby Kaczyński miał jeszcze raz szansę
    dostania się do władzy, bo by jeszcze było gorzej niż obecnie. Karpie zagrożone
    przez niedalekie święta, ale naszych karpików nie zabraknie.
    Dziękuję za piękny wierszyk i posyłam ławicę karpików.

    OdpowiedzUsuń