Widok z Wawelu.

Widok z Wawelu.

poniedziałek, 28 października 2013

Gdy ktoś nie wie jak to boli.


903

Gdy ktoś nie wie, jak to boli.



Gdy ktoś nie wie

jak to boli

niech się nagle

zwiedzie srodze

że go zaraz równia czeka

a tu nagle świat ucieka.



Byłeś zdrowy ?

Już trup leży

chociaż dycha

już nie świeży

ręce bolą

jak padł leży.



Czekasz zewsząd

więc pomocy

dobrze że

nie chodzę w nocy

lecz na moje stare oczy

nie brak serca i pomocy.



Szybko cielsko

już jest w pionie

dźwigły mnie

pomocne dłonie

nawet rady słyszę głosy

kiedy wzywać mam pomocy.

904



Gdy ktoś nie wie jak to boli.



Gdy ktoś nie wie jak to boli

niech się nagle „wy....doli”

bo na równej nawet drodze

można zawieść się też srodze.



Fidel Castro, człek z bezpieką

też lądował choć z uciechą

no bo czy on, miał to w planie

tak gwałtowne lądowanie.



Co nas czeka, my nie wiemy

jak kaleki lądujemy

ręce tylko do obrony

lecz obrony są dwie strony.



Że najlepsze nasze ręce

i w obronie i w podzięce

wystawiamy je do przodu

te cierpienia ? Z ich powodu.



Potłuczone, popękane

pewnie któreś połamane

choć spuchnięte, bardzo bolą

do lekarza nie mą wolą.



Ból przetrzymam

gips na ręce

ja na starość

nic już nie chcę.



2013-10-28 Polityka-Rymki

Wojakowski Włodzimierz

4 komentarze:

  1. Wracaj do zdrowia szybciutko...Pozdrawiam cieplutko:) A.

    OdpowiedzUsuń
  2. Boli, stęka, lecz się rusza, bo wojaka we mnie dusza.

    OdpowiedzUsuń
  3. Współczujemy. Wracaj szybko do zdrowia. Pozdrów Jadzię. B&S

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serwus sąsiadom.
      Dzięki za współczucie i pozdrowienia dla Jadzi.
      Lewa dłoń jest dalej sina i puchnie a prawa też boli, ale o wiele jest lepsza
      i przynajmniej mam czym jeść.

      Usuń