Widok z Wawelu.

Widok z Wawelu.

środa, 14 listopada 2012

Panorama zakola Wisły obok Wawelu.

741




Panorama zakola Wisły obok Wawelu.



Popatrz się widzu, co płynie w dole

to pięknej rzeki, Wisły zakole

a troszkę wyżej, powyżej miasta

prastary zamek, Wawel wyrasta.



Kraków to rodzinne miasto jest moje

więc z żoną czasem idziemy we dwoje

by wzdłuż bulwarów stawiać swe kroki

przypomnieć sobie jego uroki.



A Kraków ogólnie bardziej pięknieje

bo jako stary znam jego dzieje

ale że teraz bardzo się rozrasta

nie każdy widzi, chociaż niby z miasta.



http://youthttp://youtu.be/0MHpmOqmHhY

http://youtu.be/Bhttp://youtu.be/BwhnmkfUsJwwhnmkfUsJw
Miniatura
2012-11-14 Polityka-Rymki

Włodzimierz Wojakowski

7 komentarzy:

  1. Tak to prawda. Kraków pięknieje z każdym dniem. A bulwary zawsze przyciągały swoim niezwykłym krajobrazem.
    Serdeczności:-*)B & S

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bardzo lubię krakowskie bulwary a teraz ile będzie tego ptactwa na zimę, co jesczu pokażę na fotografii.
      Pozdrawiam Włodek

      Usuń
  2. To prawda, Kraków jest pięknym miastem. Byłam kilka razy. Dla mnie ma wręcz magiczny urok. Żałuję tylko, że tak często ogłaszany jest alarm z powodu smogu. To ma wpływ nie tylko na zdrowie ale także na przepiękne zabytki. Cóż, taki ból niesie cywilizacja dla dużych miast. Serdeczności Włodku:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Serwus Olu.
    Jest to powodowane ukształtowaniem terenu, podobnie jak Wrocław,
    ale są miejsca od strony zachodniej, gdzie smogu się wogóle nie odczuwa i tak syn się wybudował tuż pod Krakowem.
    Ucałowania Włodek
    PS Już nic nie mówisz na kodowanie ?

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiesz Włodku, że i ja kocham Kraków. Najeździłam się tam w dzieciństwie do Dziadków.Miasto pięknieje, dużo się w nim zmieniło ale pewne rzeczy pozostaną takie jakimi są. I na szczęście. Serdeczności i buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serwus Haniu.
      Wiele rzeczy tylko odnowiono i te zachowały poprzedni
      charakter a między nimi w komponowano nowe. Ja jestem
      rodzony w Podgórzu i gdyby dawniej były takie możliwoći
      robienia fotografii jak dzisiaj, to nikt by nie mógł powiedzieć oglądając stare zdjęcia, że to jest ta sama dzielnica, a przecież to tylko 79 lat które skończę
      w styczniu. Mnie też by trzeba uszczuplić, ale to gorzej jak z odnawianiem elewacji.
      Wszystkiego dobrego i buźka Włodek Wojak

      Usuń