Widok z Wawelu.

Widok z Wawelu.

sobota, 10 listopada 2012

Kto ponosi winę za rozłam w Polsce.


739

Kto ponosi winę za
rozłam w Polsce.

Prezes Kaczyński oskarżenia tworzy
a PiS jako partia dalej głosi
i ten co to kłamstwo popiera
wśród ludzi je dalej roznosi.

Jednostka się w kłamstwie nie liczy
lecz liczą się wszyscy poplecznicy
liczy się więc także kościół
w ich winie nie widzę różnicy.

Jeśli ktoś Polskę chce dzielić
i szkodzić jej też za granicą
czy słowa kłamstwa sączone
w powtórce będą różnicą.

Opozycja ma być konstruktywna
i nie być przeciwna rządowi
a prezes i PiS odwrotnie
jak im zaszkodzić się głowi.

Zrozumieć to trzeba wreszcie
że partia ta wszystkim szkodzi
im chodzi o dojście do władzy
a reszta ich mało obchodzi.

Ci ludzie są krótkowzroczni
lecz kiedyś będą wybory
a zaraz po stracie immunitetów
nie jeden ze strachu będzie chory.

2012-11-10 Polityka-Rymki
Włodzimierz Wojakowski

10 komentarzy:

  1. Jak widzimy zlikwidowałeś bloga na Onecie. Szkoda, bo przez jakiś czas mogłaby być tam informacja o nowym adresie, dopóki znajomi nie zapiszą sobie w linkach tego adresu. Teraz trzeba, żeby wszyscy wiedzieli, jak trafić do Ciebie. My też musimy zapisać zmiany.
    Serdecznie pozdrawiamy:-)
    P.s. Bardzo ładny nowy blog:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę zaprzeczyć likwidacji poprzedniego a raczej tego pierwszego bloga. Ja sam nie mogłem uwierzyć że mój blog nie istnieje. Napisałem że trzeba kliknąć w lewym górnym rogu na mój nowy blog i sam wyskoczy ten drugi,lub kliknąć pod moim zdjęciem i tam też będzie widoczny. Dziękuję za pochwałę, ale to nie tylko moja zasługa a pani Ewy z osiedla, która mi pomagała w doborze wyglądu bo ja nie mam takiej wprawy w obsłudze.
      Jeszcze trochę brakuje, ale najważniejsze już z głowy.
      Pozdrawiam Włodek

      Usuń
  2. Powiem ci Włodku. PO i PiS. Ten drugi bo szaleju się najadł i jątrzy wśród nas a PO ,bo rząd pozwala na takie hece i nic z tym nie robi. Buziaki. Piękny blog.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serwus Haniu.
      Jak ktoś dalej twierdzi że to w 99% był zamach, to można w 100% powiedzieć że to człowiek nie normalny, bo jeszcze nigdy nie słyszałem o kamikadze w naszym wojsku a przecież to pilot tak obniżył lot maszyny.
      Dzięki za pochwały i odwiedziny, ale nie było innego wyjścia, jak założyć nowy blog, tak by móc swobodnie odwiedzać i komentować inne i swój blog.
      To była pracowita sobota, ale efekty są widoczne.
      Buziaki i pozdrowienia Włodek

      Usuń
  3. Rozłam w Polsce wielu ma „ojców”
    jeden w tym od dawna przoduje
    obce państwo pod płaszczem świętości
    drew do ognia dokłada, manipuluje

    Bo o to chodzi w tym całym cyrku
    w kotle mieszać i „nie popuszczać”
    z pokorą stosują je berety
    czyli moherowa „wydmuszka”

    Pozdrawiam, nie było twojego blogu
    myślałam, że skasowałeś.
    Teraz się pokazał.:)))
    Masz bardzo ładny Blog:)
    Wszystkiego dobrego na nowym miejscu! Miłego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serwus Oleńko.
      Nawet Ciebie zapraszałem na ten blog a potem tak jak poprzednio ukazała się informacja, że blog nie istnieje
      Jeżeli coś robią, to informacja powinna mówić że to tylko chwilowo, tym bardziej w takim momencie jak po
      ukazaniu się nowego bloga, co nawet mnie zmyliło.
      Dzięki za dzisiaj i proszę o jeszcze Włodek

      Usuń
  4. Włodku kto ci taki system kodowania wybrał???bardzo ciężko się wpisuje 4 razy no norma no i lupa obowiązkowo:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na tym blogu przecież nie ma problemu z kodowaniem, ani też z publikowaniem. A ten poprzedni jest Onetu
      i dlatego przeniosłem się na ten blog a tamten pozostawiam jako archiwum i tam tylko klikasz na mój nowy blog lub obok zdjęcia na profil. Komentarze proszę pisać tylko na tym. Włodek

      Usuń
  5. Ni zrozumiałeś dobrze, popatrz na blog Sylena , mój.. Hanny, itd. U nas nie trzeba wpisywać żadnych kodów . wchodzisz piszesz komentarz i klikasz.. wszystko ! :)rozumiesz ?

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja wszystko już teraz rozumię, bo nawet Basia mi mówiła, ale ja tego u siebie nie widzę i gdy sam komentuję nie mam żadnych problemów. Jutro będę szukał przyczyny. Włodek

    OdpowiedzUsuń