Widok z Wawelu.

Widok z Wawelu.

poniedziałek, 5 listopada 2018

Medical Moksa Kraków - kontra NFZ.


Medical Moksa Kraków - kontra NFZ.

Wszystkim w Medical Moksa
dzisiaj się nisko kłaniam
bo pomocne urządzenia
w domu już posiadam.
Niby zwykły kamyk
ale przetopiony
lecz na moje ciało
do tego stworzony.
A ma tyle w sobie
mocy oraz siły
że me ciągłe bóle
naraz się skończyły.
Ten wiersz nie dotyczy
żadnych niedowiarków
lecz tych co byli leczeni
znanych z poniedziałków lub czwartków.
To oni testują, każde urządzenie
potem w czasie osąd
albo decyzja kupna
lub jej odrzucenie.
Leczysz się za darmo
bez potrzeby badań
a termin leczenia
natychmiast choć gwarno.
Moja decyzja w Moksie ?
po dwóch dniach dojrzała
bo o ciągłym bólu kręgosłupa
głowa zapomniała.
Kupiłem pierwszą promocję
swą decyzję spóźniłem
bo nagrodę dyrektora- naszyjnik
tylko wcześniejszym zawiesiłem.
Chociaż ta nagroda
z promocją się kłuci
myślę że po pewnym czasie
reszcie dyrektor nagrodę dorzuci.
Potem kupiłem następną
matę rubinową
z której codziennie korzystam
także z moją żoną.
Do tego opaska i motylek
ceramiczny zagłówek do spania
dwa i pół miesiąca odwiedzin
i nie wszystkich urządzeń litania.

2018-11-04 Rymy Włodka

Włodzimierz Wojakowski

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz