Widok z Wawelu.

Widok z Wawelu.

poniedziałek, 6 listopada 2017

Życzenia wolności i wyzwolenia..


Życzenia Insiery wolności i wyzwolenia.

jeszcze za życia cztery lata temu
pisała do mnie wierszem tak:

A ja bym chciała wyzwolenia
bo mnie niewola moja męczy
Niechby spełniły się marzenia
o przyszłym życiu w barwach tęczy
Chciałabym by mnie wyzwolono
z tego że ktoś popełnia błąd !
bo znów rachunki mi zawyżono
za czynsz
za gaz
za net
za prąd
Do tego jeszcze inne raty
(a jakie o tym milczeć wolę)
lecz jak nie będzie na czas spłaty
komornik weźmie mnie w niewolę.
Tak mi się marzy wyzwolenie
i spokojniejszy przyszły czas
i mych rachunków obniżenie
za czynsz
za prąd
za net
za gaz
Mam w d....PiS bo nie pomoże
i innych partii cały rząd
chyba do Boga skargę złożę
na czynsz
na gaz
na net
na prąd
i na rachunki inne moje
co mnie w niewolę wzięły tak
że ledwo już na nogach stoję
bo mi wolności od nich brak

2013-11-22 Insiera
Przekazał 2017-11-06 Włodek Wojak
Włodzimierz Wojakowski



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz