Widok z Wawelu.

Widok z Wawelu.

środa, 19 sierpnia 2015

Krakus ja se Krakus.

1047

Krakus ja se Krakus.

Krakus ja se Krakus
w Krakowie chowany
gdy trochę wypiję
nie trzymam się ściany.
Nawet nie przesolę
dziś tak bardzo rzadko
bo przecież uważam
na rodzinne stadko.
Nie ważne zbyt było
kiedy byłem młody
bo młodość jak zwykle
ma więcej swobody.
Dużo ma swobody
oraz dużo werwy
i może tak hasać
bez najkrótszej przerwy.
Hasajcie z umiarem
zgodnie z własną kiesą
bo z pijanych ludzi
to się ludzie cieszą.
Cieszą się biedaki
cieszą się też głąby
bo im niby rosną
te mądrości ząby.
Więc się zawsze dziwi
skąd ten drugi może
i liczy że może
rząd mu dopomoże.
Żeby miał dobrobyt
sprawiedliwa władza
i już raz przeklęty

PiS na rządy sadza.1048
1048
Krakus ja se Krakus.

A przy PiS-e KK
rośnie znowu w siłę
chociaż ja wierszyka
jeszcze nie skończyłem.
Kiedy partia w Polsce
kościołem się wspiera
to jak zwykle naród
na pół się rozdziera.
Powraca do życia
znaczenie kościoła
które pośród wiernych
zatacza swe koła.
Już nie te procenty
które kościół liczy
nawet w swych dążeniach
partia PiS-u życzy.
Nie trzeba kościoła
by się nim podpierać
albo czy znaczeniem
by się o to spierać.
Rzućmy dziś na szalę
co komu potrzeba
bo nawet dla dzieci
nie brakuje chleba.
Puste są te słowa
że młodzież głoduje
polityczna potwarz
kłamstwem się ratuje.
Wyplenić te kłamstwa
co dziś rządy ranią
a głosujmy na ten
co ludzie nie ganią.

2015-08-19 Polityka-Rymki
Wojakowski Włodzimierz

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz