Widok z Wawelu.

Widok z Wawelu.

sobota, 11 maja 2019

Wybory Euro-posła.


Wybory Euro-posła.

Znowu posłów się wybiera
na plakatach twarz wyziera
kogo prosić jak do tańca
partyjnego wszak wybrańca.

Tylko czy na Euro-klasę
są obawy już przed czasem
bo co widzę w tej Europie ?
Tam się Euro jak płyn żłopie.

Forsę zbiera się garściami
zatracając kontakt z nami
więc gaworzą piękne słowa
gdy w potrzebie to się chowa.

I tak gwarzą, manewrują
przy okazji nerwy psują
no bo myślą tak czasami
że jak przedtem są ci sami.

Czy kto widział w polityce
jak się dąży gdzieś do celu
nieustannie żeby patrzeć
ile Euro ma w portfelu ?

Portfel pełny pierwsza klasa
hurra słychać aż z oddali
no bo gdy aż taka forsa
że osiłka z nóg powali.

Więc się pchają politycy
wszyscy w trosce o rodaku
kto zostanie z nich wybrany
no nareszcie twu ! Po strachu.

2019-05-11 Rymy Włodka
Włodzimierz Wojakowski



5 komentarzy:

  1. Te wybory
    pierwsza klasa!
    dobra Unia,ważna kasa
    więc w ogonku ustawieni
    odliczają tych dni kilka
    w towarzystwie kaczki, węża
    lisa,tchórza,małpy,i wilka
    :)))
    Jak się czujesz Włodku?
    Ukłony:)

    OdpowiedzUsuń
  2. JA JAK ZAWSZE PROSZĘ PANI
    CZASEM DOBRZE, RAZ DO BANI
    A ŻE CZAS CHEN UCIEKA
    TO W TYM CZASIE TEMAT RZEKA
    TYLKO TYCH TYTUŁÓW RZEKA
    I TEN CZAS TAK MI UCIEKA
    NIE WIEM SKĄD SIĘ LATA BIORĄ
    MIĘDZY ŁYKIEM A MĄ KORĄ
    KTÓRA Z WIEKIEM CORAZ MŁODSZA
    PRZYSTOJNIEJE TEŻ CO GORSZA
    a JA Z WIEKIEM AŻ TRUCHLEJE
    CO SIĘ Z MOIM CIALEM DZIEJE
    POZDRAWIAM SERDECZNIE DZIŚ JEDYNACZKĘ
    JAK DO TYCH Z BLOGOW RESZTY WYKAŁACZKĘ
    JAK ZWYKLE WŁODEK +JADZIA







    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję Włodku że się domyśliłeś, ze jestem Alex. Coś się porobiło z tymi nickami. U ciebie teraz zrobiłam się wandeczka:)) jak na promuj. W jednym miejscu tylko jestem jeszcze Alex. Cholera WI, dlaczego tak się porobiło.TO "RODO" całe, nieźle namieszało.POZDRAWIAM:)

      Usuń
    2. Ja nie muszę się domyślać do kogo kieruję moją odpowieć, Napisałem proszę pani, bo mi pasowało do słowa bani. A TY
      zostałaś tylko jedna, bo przecież kiedyś kobiet piszących było
      bardzo dużo. Jest jeszcze Eliza, ale od czasu pewnych wymogów
      wolę nic nie pisać, choć zawsze czytam, jeżeli jest co ciekawego na bieżąco. Rękę kurój abyś czasem mogła coś napisać jako Alex, Wandeczka 9, lub jeszcze inaczej. Pozdrawiam Włodek.

      Usuń