Widok z Wawelu.

Widok z Wawelu.

poniedziałek, 7 stycznia 2019

Rubinowa mata.



Rubinowa Mata.

Zeźliła się wczoraj na mnie
Rubinowa Mata
że me ciałko dość ciężkawe
bardzo ją przygniata.

No nie powiem bo 100 kilo
nie jest nazbyt mało
ale zaraz by kaleczyć
me szlachetne ciało ?

Otóż wczoraj przy niedzieli
kąpałem swe ciało
aby czasem dzisiaj z Włodka
nie ładnie pachniało.

Za przykładem dyrektora
że tak szybciej działa
położyłem się na macie goły
aby mnie wygrzała.

Dobrze byłem dotleniony
więc szybko zasnąłem
aby potem już wyspany
nie wstawać z mozołem.

Kiedy już się obudziłem
chciałem się obrócić
mata do mnie przyklejona
nie chciała mnie rzucić.

A dwie takie piramidki
skaleczyły aż ciało
za ten ucisk ceramiki
tak mi się dostało.

2018-10-22 Rymy Włodka
Włodzimierz Wojakowski





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz