Widok z Wawelu.

Widok z Wawelu.

niedziela, 15 października 2017

Bezgłos

1079

Bezgłos.

Przez te choroby oraz szpitale straszny bałagan powstał w mym komputerze, który spowodował okropne trudności z odszukaniem wcześniej powstałych artykułów
lub wierszy. Lubię porządki, które są kluczem do wszystkiego, tak w domu jak i w pracy. Nie mogłem odszukać dawniej powstałych artykułów i wierszy. Ponieważ
sięgnąłem aż do początków mojego blogowania a minęło już w kwietniu 10 lat,
nazbierało się tych nieprawidłowości nawet sporo, tak że niektóre posty , będę
zmuszony powtórzyć z wielu powodów. A tych powodów jest tak wiele, że warto
będzie niektóre sprawy przypomnieć, bo przedstawiają dużą wartość porównawczą
do obecnych poczynań.
Pisałem tylko na moich dwóch blogach, a nie w moim archiwum i nie mogłem tego później łatwo odszukać. 10 lat pisania to jednak kupa czasu i wcale nie dziwota
że powstał taki bałagan.
Moje zdrowie tak bardzo z szargane przez rożne choroby, teraz jest w normie, ale
wystąpił teraz poważny, bo bardzo bolesny problem z kręgosłupem, przez co nie mogę się normalnie poruszać i nawet w domu nie daje o sobie zapomnieć w którym
coraz częściej przebywam właśnie z powodu tego bólu. Dostępne leki nie są w stanie
ten ból uśmierzyć. Moim pragnieniem nie jest już tylko naprawa kręgów, ale
uśmierzenie tego bólu, który się staje problemem myślowym, przez co więcej leżę,
aby tylko mniej mnie bolało.

Przepraszam za tą przerwę i pozdrawiam wszystkich znajomych i czytelników.
Wszystkim  Jadziom i mojej żonie moc uścisków i pocałunków.
2017-10-15 Włodek Wojak
Włodzimierz Wojakowski

2 komentarze:

  1. Mogę Włodku tylko banalnym zdaniem określić to co kolacze się w sercu. Jest mi b.przykro że doświadczasz jakiegokolwiek bólu. Jeszcze bardziej gdy piszesz, że nie ma żadnych medykamentów by go uśmierzyć. Ja osobiście wątpię że nie ma...Wypełniaj czas jak umiesz i jak ci zdrowie pozwala. Serdeczne życzenia dla p. Jadwigi i dla ciebie spokojnych dni.Całuski.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Serwus Alex. Ograniczenia dostępu powodują, że lekarze nie mogą pisać tego co powinno być skuteczne. A poza tym, czy ja mam ochotę
    chodzić jak ja muszę co po chwilę przystawać, właśnie z powodu tego bólu, co i tak nie wiele daje, bo powinienem choć na chwilę usiąść.
    W mieszkaniu wykonuję wiele prac i nawet malowanie a często gotowanie, ale na siedząco by zapominać o tym bólu, bo na stojąco nie mogę nawet przygotować sobie coś do jedzenia. Jadzia kupuje produkty a ja staram się je przetwarzać i jakoś się w ten sposób uzupełniamy. Pozdrawiam i buźka

    OdpowiedzUsuń