Widok z Wawelu.

Widok z Wawelu.

sobota, 21 stycznia 2017

Dzisiaj kończę 83 lata.

1088

Dzisiaj kończę 83 lata.

Gdzie się podziały
dni mojej młodości
a wśród rówieśników
dnie śmiechu radości.
Nawet pomimo braków
wolności czy bytu
wspomnienia tych lat
pełne są zachwytu.
Bo kiedy człowiek stary
młodość swą docenia
kiedy widzi i czuje
jak się ciało zmienia.
Już nie ze słyszenia
lecz z własnej słabości
która coraz częściej
w naszym ciele gości.
Płuca mniej wydajne
ciało nie dotlenione
tętnice zwężone
więc ciśnienie zwiększone
Uszkodzone stawy
kręgosłup skrzywiony
więc jak ma nie boleć
gdy nie naprawiony ?
Gdy wyciągniesz stare foto
to zobaczysz jakie zmiany
w tobie zaszły przez te lata
kiedy żyli mama oraz tata.

2017-01-21 Polityka – Rymki


Wojakowski Włodzimierz

9 komentarzy:

  1. Włodku, to piękny wiek:) Jeszcze tylko 17 do setki:) Żyj spokojnie i cierpliwie, bo na "tamten świat" nie warto się spieszyć:) Dużo zdrówka i zadowolenia z rodziną. Przepraszam, że dopiero dzisiaj (północ)ale dopiero teraz zauważyłam.21 ego nie siedziałam przy komp:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ściskam i buziaki urodzinowe posyłam :))

    OdpowiedzUsuń
  3. https://photos.google.com/photo/AF1QipMcR3kSXRPxS6awA7XQeIZNaxUrxFZaGUuJ7zxy
    Serwus Alex. Wpisałem tu moje zdjęcie historyczne sypania kopca Piłsudskiego i ja to ten mniejszy a ten większy to nie żyjący już brat Adam. Jestem tylko ciekaw czy obraz się wyświetli to dasz mi
    znak, bo dla mnie to jest magia. Dzięki za pamięć a pamięć nigdy nie jest spóźniona tak jak poprzednio listy, które będąc za granicą dostawałem po 3 miesiącach. Ucałowania Włodek

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie, nie wyświetliło się nic. Pewnie powinieneś skrócić ten odnośnik:) Chętnie bym zobaczyła. Możesz przecież na moją pocztę wrzucić, gotowe zdjęcie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzisiaj już nic nie zrobię bo idę lulu a dzień mam dość zajęty, ale nie zapomnę. Włodek

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję pięknego wieku! Życzę dalszej twórczej weny...i apetytu na życie. Kolejnych lat pełnych radości! Humoru i zdrowia! Pozdrawiam serdecznie ❤

    OdpowiedzUsuń
  7. Najlepszym lekarstwem jest własne nastawienie do życia. Płacz nie zwalczy choroby ani jej nie zapobiegnie. Mnie już 2 razy zamiast pomóc, to zaszkodziły na tyle, że problem trudności w poruszaniu
    pozostał, tylko że w mniejszym stopniu. Trzeba się dobrze odżywiać
    bo jak nie ma siły, to ciało długo nie wytrzyma zwłaszcza przy chemioterapii. Życzę dużo wiary we własne siły, bo życia się nie kupi. Włodek

    OdpowiedzUsuń
  8. Alex R.
    Nie mam twojego adresu maila bo wszystko wykasowane. Włodek

    OdpowiedzUsuń
  9. Alex R.
    Masz nową wiadomość Włodek

    OdpowiedzUsuń