Widok z Wawelu.

Widok z Wawelu.

czwartek, 20 czerwca 2013

Czy ja jestem inny.


862



Czy ja jestem inny.



Stary bo stary

lecz doświadczony

wybierać chciałby

najlepsze dziś strony.



Lecz co po chwilę

chcą coś nowego

choć tak im trudno

gdy co do czego.



Palcem na siebie

bo my już elita

tak po wyborach

w ich głowach świta.



A te daniny

co naród daje

w głowie ich miesza

aż rozum staje.



Czy ja coś kłamię

bo gdzie są zalety

jak dotąd przecież

widać ich niestety.



Więc po co te zapędy

wiadome zakończenia

bo to są tylko próby

a brak wykończenia.
863

Czy jestem inny.

Kiedy wreszcie się zakończy  

ten partyjny spór
groźny jak lawiny
które schodzą z gór.

Polska wskrzesi siłę
bo ma swoją moc
tylko wciąż ukryta
jak bez księżyca noc.

Obudźmy nasze nadzieje
powrócą PO wartości
bo krach na giełdzie trwa
i znamy jej wszystkich gości.

Nie trzeba szukać nowego
bo blask słowa fałszywy
a krok nasz ku lepszemu
nie duży, wciąż leniwy.

Pogódźmy swoje chęci
i swoje zamierzenia
bo widać że na lepsze
co chwilę kraj się zmienia.

Nie trzeba nowych rządów
i walk dziś na ulicy
rozumu tylko spytać
a ten jest w potylicy.

2013-06-19 Polityka-Rymki
Włodzimierz Wojakowski



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz