Widok z Wawelu.

Widok z Wawelu.

niedziela, 22 maja 2016

Moi drodzy czytelnicy.

1062

Moi drodzy czytelnicy.

Moi drodzy czytelnicy
humor zanikł aby tworzyć
drzwi i okno też zamykam
by je czasem znów otworzyć
Polityka pożal Boże
wierszyk żaden nie pomoże
więc się leczyć wtedy lepiej
by w spokoju troszkę pożyć
Nie ma teraz śladu z raka
potwierdzają konsultacje
lecz mi leki zaszkodziły
tak powstały komplikacje.
Poraziły nogę, biodra
i zacięło się sikanie
a więc cewnik równy miesiąc
chorób nowych opętanie.
Niby wszystko jest udane
już przychodzą dawne siły
a tu nagle bez ostrzeżeń
choroby wróciły.
Znowu w łożu uziemiony
pomoc z zewnątrz słaba
ani siedzieć, spać, lub chodzić
chce się wtedy płodzić ?
Zdjęto cewnik po miesiącu
noga dalej słaba
pomocnikiem więc laseczka
wspierać mnie łaskawa.
Mogę jednak teraz chodzić
nie leżeć w łóżeczku
no a zdrowie oraz siły
lepsze po troszeczku.

2016-05-22 Polityka - Rymki
Wojakowski Włodzimierz



4 komentarze:

  1. Witam Włodku:)Teraz by się rehabilitacja przydała pewnie? Ale jak już możesz troszkę chodzić to pewnie wszystko idzie ku dobremu. Balkonik przed siebie i na spacerek. U mnie prawie nowy balkonik i fotel na kółkach w piwnicy. Gdybyś potrzebował:) Pozdrawiam serdecznie buziaki..:)

    OdpowiedzUsuń
  2. 10 dni rechabilitacji już za mną. Odstawiłem sam parę leków, które są mi naprawdę teraz niepotrzebne i chodzę tylko z laską dla pewności,
    bo gdyby jest potrzeba wstać, to czasem mam wielkie trudności z lewą nogą. Po mieszkaniu jej nie używam, bo zawsze jest się czegoś złapać do pomocy. Dzięki za propozycje, ale aż tak źle to jeszcze nie jest i ma się ku lepszemu. Też pozdrawiam i słodko całuję Włodek

    OdpowiedzUsuń
  3. To cieszę sie ,ze dajesz radę i tak źle nie jest:) Daje ci połowę swego optymizmu...na drugiej tez jakoś będę dreptała do przodu :) Buziaki i pozdrawiam małżonkę i też zdrówka życzę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie nigdy nie było braku optymizmu i pewnie dlatego jeszcze żyję choć bez śledzionej i teraz płata płuca. 6 stentów w tętnicach, to jako części zamienne aby serce mogło pracować w miarę normalnie. Jeszcze raz pozdrawiam tak ciebie, jak i rodzinę. Włodek

      Usuń