Widok z Wawelu.

Widok z Wawelu.

piątek, 15 stycznia 2016

To już przeszło miesiąc.

1060

To już przeszło miesiąc.

To już przeszło miesiąc
przerw tych między nami
ja choć z mniejszym płucem
dalej jestem z wami.

Pozbyłem się guza
z płatem płuca raka
ale głowa moja
jak dotąd jednaka.

Dalej mogę pisać
skromniutkie wierszyki
bo każdej chorobie
zawsze mylę szyki.

Po kolei wszystkie
chciały by mnie zgnębić
lecz się nie poddaję
wroga trzeba tępić.

Pomagają mi w tym
lekarze wspaniali
którzy tyle razy
umrzeć mi nie dali.

Do tego technika
lepsza i wspaniała
nasze chore ciało
będzie ratowała.

2016-01-15 Polityka-Rymki

Wojakowski Włodzimierz

4 komentarze:

  1. Cieszę się Włodku, że znowu jesteś w formie:)Tak trzymaj. Jak najdłużej!:). Wszystkiego dobrego, buziaczek.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego najlepszego od całej rodziny z okazji urodzin:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za pamięć choć z opóźnieniem, ale nawet w takim dniu nie zapominają o mnie choroby. Zablokowała mi się po raz pierszy prostata i sporo się nacierpiałem, zanim mi założono cewnik. Seria chorób trwa i nie odpuszcza biednego wojaka ani na moment zapomnienia. Ściskam was serdecznie Włodek.

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń